vineri, 24 octombrie 2008

Adevăr & minciună

Viaţa noastră depinde în general de modul în care cad sorţii, fără îndoială. De multe ori, nu putem face nimic, chiar dacă ne-am dori să ne schimbăm total.
Totuşi viaţa şi modul nostru de a vedea lucrurile sunt afectate de adevărul şi minciuna din jurul nostru. M-am săturat să văd cum defilează plină de aroganţă prin faţa tuturor minciuna oficială şi m-am săturat de băieţii deştepţi care profită de regulile fair-playului, pe care doar noi le respectăm.
Sunt sătul de virtuţile contrafăcute şi lepădate la primul zornăit de arginţi. Nu pot schimba lumea şi nici nu-mi propun asta, însă am decis să dau în vileag minciuna care mă înconjoară şi care văd cum triumfă peste tot, graţie ignoranţei noastre. Îmi place să mă consider un Zorro modern, care intră în anonimat tocmai pentru a-i scoate de acolo pe adevăraţii duşmani de clasă care au grijă să ne ascundă versiunea neoficială şi necenzurată a faptelor.